سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بادکنک آرایی جشن الفبا

Image result for â?«Ø¨Ø§Ø¯Ú©Ù?Ú© آراÛ?Û? جشÙ? اÙ?Ù?باâ?¬â??

مراسم جشن الفبا جشنی است که بعد از آموختن حروف الفبای فارسی برای کودکان در پایان سال تحصیلی گرفته می شود. برای تزیین جشن الفبا ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک این ایده های خلاقانه تزیینات باشکوهی را برای جشن الفبا داشته باشید. 

ایده هایی برای تزیین جشن الفبا

جشن حروف الفبا به شکرانه با سواد شدن کودکان کلاس اول در مدارس برگزار می شود و این جشن دارای مراسمی پر از سرگرمی و شاد است. محلی که برای برگزاری جشن الفبا در نظر گرفته شده است باید به زیباترین شکل ممکن تزیین شود و برای تزیین جشن الفبا روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با انواع بادکنک های رنگی و حروف الفباهایی که به شکل های تزیینی نوشته شده اند دیوارها و سقف را تزیین کنید. برای تزیین کردن محل برگزاری جشن الفبا همچنین می توانید از ربان های رنگی و تور و … استفاده کنید. تزیین دیوار ها و سقف با گل های آویز و مصنوعی یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای تزیین کردن جشن الفبا است.
کیک جشن الفبا که برای پذیرایی از مهمان ها در نظر گرفته می شود بهتر است دارای تزیینی خاص و جالب باشد تا شما بتوانید پذیرایی با شکوهی را از مهمان ها در جشن الفبا داشته باشید.